یزدفردا "میرحسین موسوی روز شنبه رسما کاندیداتوری خود را برای شرکت د رانتخابات ریاست جمهوری اعلام می کند.

سحا : یکی از نزدیکان میرحسین موسوی عنوان نمود : ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی که فعالتیهای اولیه خود را از دو هفته پیش با معرفی دکتر قربان بهزادیان ن‍‍‍‍‍ژاد به عنوان رئیس ستاد انتخابات آغاز کرده بود در حال آماده شدن برای اعلام رسمی کاندیداتوری میرحسین موسوی در هفته آینده است.
این اقدام کمتر از یک هفته پس از اعلام نامزدی خاتمی صورت می گیرد.

گفتنی است راه اندازی سایت کلمه، انتصاب دکتر قربان بهزادیان ن‍‍‍‍‍ژاد به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی و فعالیتهای ابولفضل فاتح مدیر عامل سابق خبرگزاری دانشجویان ایران برای راه انداری سایت خبری ستاد انتخاباتی نخست وزیر دوران دفاع مقدس و نامه گلایه آمیز میرحسین موسوی پس از اعلام نابهنگام و غیر منتظره خاتمی همگی حکایت از جدی شدن حضور میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری آینده دارد.
هم اکنون در جبهه اصلاحات علاوه بر مهدی کروبی، محمد خاتمی، میرحسین موسوی و نیز عبدالله نوری از گزینه های مطرح کاندیداتوری از سوی این جناح است.
ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی که فعالتیهای اولیه خود را از دو هفته پیش با معرفی آغاز کرده بود در حال آماده شدن برای اعلام رسمی کاندیداتوری میرحسین موسوی در هفته آینده است.

وی افزود: پس از اعلام صریح حضور خاتمی در روز یکشنبه حامیان میرحسین موسوی در دیدار با وی از تصمیم حضور آخرین نخست وزیر جمهوری اسلامی خبر دادند.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا